csütörtök, október 18, 2012

Flightradar24 és FlightAware

Lehet, hogy ez csak nekem újdonság, de mivel látogatóink voltak otthonról az elmúlt két hétben, így én először találkoztam olyan weboldalakkal, mint a Flightradar24 vagy a FlightAware. Fantasztikus élmény élőben követni a családtagjaim gépét a neten, pontosan tudni, hol járnak épp a fellegek felett. :) 

A Flightradar oldalán a térkép nagyszerű szerintem, ahol a szó szoros értelmében követtem/követem élőben anyukámék gépét hazáig. (Tulajdonképpen most is azt teszem, hiszen kb. egy fél órája hagyták el Amszterdamot...) Nemcsak a kiszemelt gép, hanem az egész légiforgalom nyomon követhető a térképen, ami számomra rettentő érdekes és persze az újdonság erejével hat. Bármelyik gépre kattintva az ember láthatja a gép típusát, sebességét stb és hogy honnan hová tart.
A FlightAware oldalán az fogott meg, hogy pontosan látható a repülés időtartama és a hátramaradt repülési idő. Plusz egy email címet megadva rendszeres értesítést kaphatunk a gép hollétéről. A térkép itt nem olyan részletes, de azért itt is jól követhető az útvonal. 

Nem is írok erről hosszabban, csak szerettem volna megosztani ezt a számomra új élményt. :) Ime pár kép Anyáék útvonaláról (a Flightradar24 oldaláról). Az utolsó kép a jelenlegi tartózkodási helyüket mutatja. :))
További szép napot mindenkinek!!








1 megjegyzés:

euthymia írta...

Mikor Indiában voltunk es T-nek Amerikába kellett mennie, de kitört a vulkán... na én akkor nézegettem nagyon. Sőt akkor üres is volt egy ideig a kép. . Jópofa dolgok ezek ;))