hétfő, november 17, 2008

A mindennapi rutin

Régóta ígértem már az otthoniaknak, hogy megmutatom az új munkahelyemre vezető utat. Helyesbítek: nem a munkahely új, csak annak címe. A képeket még jó pár héttel ezelőtt készítettem, azóta itt már havazgat időnként és minuszok vannak. :( Egyébként ez kétségbe is ejt kicsit, mert ha a tél már most elkezdődik, akkor kegyetlen hosszú lesz ebben az évben...

A fenti képet korábban már feltettem, amikor az előző helyre mutattam az utat. Az 1-es most is a lakásunk, a 2-es a munkahelyem. Ezen a mostanin látni a különbséget is (a piros nyíl volt az előző cím, a kék nyilak mutatják a mostanit). Most is busszal indulok észak felé, de csak pár megállót, a metróig. Miután a lila színű kis metróval nyugati felé eljutottam a Yonge-ig, az most mindenképpen pozitív, hogy nem lefelé, a belváros felé megyek, mint eddig és amerre a legtöbben mennek, hanem felfelé és csak két megállót. Igy hál'istennek elkerülöm a reggeli nagy tömeget a metrón és nyugisan utazom a Finch állomásig. Ott megveszem a reggeli kávémat, esetleg valami reggelit, majd buszra szállok és elzötyögök a Keele-ig. Lent, a zöld színű metróvonalon látni, kb hol van a Keele utca, ami észak-dél irányú és a Finch után is tart még tovább északra.
Ez az út időben kb ugyanannyi, mint a St. Clair volt, mert amit most nyerek észak-déli irányban a metrón, azt el is vesztem a kelet-nyugatiban busszal. :) Szóval az egy-másfél órám most is megvan reggel odafelé és este visszafelé is. A téli menetrendet még nem ismerem itt, de tartok tőle, főleg, hogy most busszal többet utazom, mint metróval. Ez pedig nem jó jel. Így el is döntöttem, hogy ez az utolsó tél, ami a TTC-n töltök, mert jövő évtől autóba ülök és punk tum. :)

Az utam képekben:

Nincsenek megjegyzések: