csütörtök, november 13, 2008

"Egypercesek" 27.

A mai Egyperces két szempontból is rendhagyó.
Egyrészt elbúcsúzom a YouTube-tól és ezentúl a Vimeo-t fogom használni a videók megosztására. Már régóta gondolkodom a váltáson. Eleinte a YouTube abszolút kézenfelvő volt, azonban mindig zavart a videók jóval rosszabb minősége az eredetihez képest. Már több helyen találkoztam a Vimeo-val, és éppen az fogott meg, hogy a videók sokkal élvezhetőbbek a YouTube-énál. Így hát kipróbálom én is, meglátjuk, mennyire válik be.
A másik, hogy az alábbi kis videót nem én készítettem, hanem Bill. Nemrég meghívást kapott egy Toronto Maple Leafs meccsre, én azonban kicsit betegeskedtem, így Attila ment Bill-lel szurkolni. (Persze ő amúgy is jobb szurkolópartner, mint én.) Megkértem őket, hogy ne felejtsenek el készíteni egy-két Egypercest, mégha én nem is vagyok ott. A következő videón tehát a Leafs a New York Rangers-szel játszik. Óriási meccs volt, a fiúk napokig teljesen fel voltak dobva utána, ahogyan szinte az egész város. :) A meccsen ugyanis végig a New York vezetett 0-2-re, majd az utolsó 8 percben (!!) a Leafs felhozta magát 5-2re!! Ez valami őrületes dolog a hockey-ban, a médiában is emlegették egy ideig. Úgy tűnik, talán a csapat új felállása és az új edző valóban hoz majd valami változást az utóbbi évek állóvizébe.
Az első Leafs gól után készült a következő egy perc.



Go Leafs Go 2. from Livia on Vimeo.

Nincsenek megjegyzések: