péntek, szeptember 26, 2008

Őszi programok

Csak pár sorért ugrottam be, hogy elmondjam, minden rendben velünk, de annyi dolog történik mostanság, hogy alig győzőm magam utolérni, ezért is nem tudtam egy tisztességes bejegyzést összetenni az utóbbi napokban.
A Torontó Szigetekkel még adós vagyok, ami készülőben van, de mivel egész hétvégén nem leszünk itthon, így csak jövő hétre ígérhetem a kész változatot. Erre a hétvégére ugyanis újra felmegyünk az Algonquin Nemzeti Parkba, ahol tavaly tavasszal a barátainkkal töltöttünk el egy csodás három napot. (A 2007-es májusi archívumban négy bejegyzésben olvashattok az akkori élményeinkről.) Kibéreltünk egy kis házikót a parktól nem messze (ugyanazt, amit tavaly :) és még ma, péntek délután el is indulunk. Hihetetlenül élveztük a tavaly tavaszi kirándulást, és még akkor megfogadtuk, legközelebb ősszel jövünk majd vissza. Ezalkalommal anyósomék is velünk tartanak, akik imádnak horgászni (jaj, remélem nem hajnalban kell majd kelnünk :), így életemben először talán még horgászni is fogok. Lesz nálunk jó pár fényképezőgép, szóval jó sok képet várhattok az őszi nemzeti parkról. ;)))
A másik nagy program, amire nagyon készülünk, az Mexikó. :))))) Rögtön jövő hét végén, vasárnap indulunk egy hétre Mexikóba, egy Riu hotelbe. Sosem voltam még itt délen, így borzasztó izgatott vagyok. Tulajdonképpen Bill-lel ez lesz a nászutunk is, ami még különlegesebbé teszi számunkra az elkövetkező egy hetet. Ebben a csodaszép hotelben leszünk, bal oldalt találtok egy fotógalériát is. Drukkoljatok, hogy szép időnk legyen és semmiféle hurrikán ne éledjen fel akkortájt (de egyébként se, ha lehet!!)!
Szóval talán a következő hetekben kicsit ritkábban tudom majd frissíteni a blogot, de ez csak rövid időre szól, s utána újra itt leszek, ahogy eddig is.
Kívánok nektek kellemes, sétákkal teli őszi napokat, s otthonra is igazi őszi időt, ami eddig igen csak várat magára!

5 megjegyzés:

Manka írta...

De jó programok! Mindkettőről várom a beszámolót és a képeket is :) Érezzétek nagyon jól magatokat!

Livia írta...

Koszonjuk Manka! Az Algonquinbol nemreg erkeztunk haza, egyszeruen lelegzetelallito volt a termeszet szepsege, sokszinusege. Ilyen szinkavalkadot nemis tudom, lattam-e mar. Igyekszem majd minel hamarabb megosztani a kepeket is.

Globetrotter írta...

Szia draga Livia! Most ertem csak ide :) Nagyon orulok az utatoknak, mar nagyon ratok fert a pihenes es kirandulas, meg egy kis vilaglatas :) Csodalatos helyen lesztek, megneztem a kepeket a hotel oldalan - nagyon varom en is a beszamolot!
Itt is gyonyoru az osz (talan az utolso, amit itt elunk meg...), igy szamomra is kulonosen fontos, hogy kigyonyorkodjem magam a kaprazatos oszi szinkavalkadban :) Majd irok hamarosan az elottunk allo valtozasokrol! Sok puszi es jo pihenest, kirandulast!

Manka írta...

Mindig úgy érzem, itt valahogy színesebb az ősz, ez a kedvenc évszakom most. (Otthon a tavasz volt, de az itt nincs...) És örülök, hogy az anyu pont most van itt, mert így ő is láthatja, nem csak képeken ezt a gyönyörűséget.

Livia írta...

Vera: nagyon kivancsiva tettel. :) Ugy hangzott a szavaidbol, hogy mar konkretumok is vannak. Jaj de izgalmas!! Nagyon varom a leveled! :)

Manka: Igen, en is igy vagyok ezzel, itt nekem is az osz lett a kedvenc evszakom az otthoni tavasz helyett. Anyukad nagyon elvezheti a sok-sok gyonyoruseget itt. Remelem egyszer nekem is lesz lehetosegem mindezt megmutatja az en Anyukamnak. :)