szerda, augusztus 27, 2008

Frida világa új felvonásban


Az angolul olvasók figyelmét szeretném felhívni egy frissen induló blogra.
Aki korábban az információs sávban található blogok között rákattintott már Frida jegyzeteire, talán tudja, kiről beszélek. Arról a 36 éves új-zélandi lányról, aki egy legtöbbünk számára ismeretlen világ kapuit nyitotta meg pár évvel ezelőtt, mikor az afganisztáni békefenntartó munkájáról, az ottani életéről kezdett írni. Objektív, megkapó stílusú, érzékeny hangvételű történeteit már egy ideje nyomon követem és rengeteget tanulok belőlük. A Gáza övezet után Marienne (Frida) két évig dolgozott Afganisztánban, ahonnan tavaly év végén tért haza. Az afgán portréiból otthon kiállítást szerveztek, amelyek egy részét ezen az oldalon nézhetitek meg. Érdemes! Én sokszor alig tudtam levenni a szemem róluk, annyira húsbavágóak, érzékenyek, sokatmondóak. (A bejegyzés végére betettem néhányat.)

Történeteit, tapasztalatait most könyv formájában szeretné megosztani. Újonnan induló blogjában a könyvírás folyamatába és a könyv egy-egy részeibe olvashatunk majd bele, ami biztos vagyok benne, hogy nagyon érdekes és izgalmas lesz. Aki teheti, nézzen be hozzá időnként, biztosan nem távozik üres kézzel. :)



Nincsenek megjegyzések: